THE STORY OF MY FEELING

THE STORY OF MY FEELING

Sunday, March 28, 2010

Nape laa arini aku meracaw........entah laaa..

Hari ini kaki & atyku lom lg sembuh. tp aty laaa yg parahnye....bgun aje pgi aku bru sedar aku dh trlanjur..............subuh sbb dh kol 830 pgi. aku bgun ngan niat nk ge main bola ngan kwn aku uzair. last2 aku main sorg ngan kaki yg msih skit & masih pike akn dia....
blk brsukan aje, ku jamah roti canai yg bapaku beli. namun seleraku tiade, aku cube lg........xleh gak. laluku mengF.Bkn diri & aku lihat status di page dia. namun tiade yg dpt mengubah ap2 pn.
aku membersihkn diri lepas brsukanku yg x memuaskn & lepas tuu aku melaksanakn tanggungjawabku sebagai seorg muslim yg ingin berubah... pabila ia selesai laluku merehatkn diri. bileku lelap ku lihat dia yg manis dipandang itu....... aty ni menjdi sayu mengenangknnye.
laluku lelap jua oleh krn kepenatan membebankn diriku. tibe2 ku trjge akn sapaan bapaku yg menayakan akn kelaparanku, tp ttp seleraku tiade, entah laa...........pike akn dia smpi mnjdi mcm ni. lalu aku mengplankn diri utk menenangkn diri di luar namun plan smua tidak menjdi. aku cube jgk mencri seseorg utk aku brjmpe n aku membawa mereka dinner brsame. aku pulang ngan tgn yg kosong tanpa dpt mengubah antara aku ngan dia. pulangku ke rumah, family ku kwr tgk wyg tglku keseorgan yg sentiase keseorgan. jiweku kosong, jiweku pilu kembali..... ku melaksanakan ibadahku pabila tiba masenye... cube mencri rakan utk brbual & kak kecik penyelamatnye. dia bosan akn ceritaku krn aku menayakan akn dia yg seroomate ngan kak kecik. aku mwngawal tuk menjge aty kak kecik... laluku keseorgan kembali sehingga skrg....

-apis- ;-( - (apis yg x leh terima hakikat & kenyataan)

No comments:

Post a Comment