THE STORY OF MY FEELING

THE STORY OF MY FEELING

Saturday, October 9, 2010

rosaknye hati ini

.................................................hmmmm

entah laaa,
ap mslh aku pn aku x tau
badan ini brgerak seperti biase
tp the main part of my body sentiase brmslh dn brubah2

aku pn hairan nape ia brlaku sedemikian
sekali laju.........
sekali perlahan...........
tp yg biase tuu dh biase dh rasenye.........
......tp yg laju ni dia ade problem sikit

aku x tau bgaimane nk repair ia
supaye dia sentiase brdegup tenang aje.........
dn aku sentiase riang sahaje...

tp


aku x tau knp setiap kali aku x leh terima hakikat
akn sesuatu mslh........
hati yg tenang tibe2 rosak kembali
setiap kali peluang yg aku ade, DIA lepaskn
hati ini mule buat hal seperti ap yg aku rase skrg

hati ini mule x tentu arah dibuatnye.......nape heh?
aku cube mencari penawar.............iaitu DIA
sbb aty ini hanye mahukn dia shj
tp ku tahu penawar segale galenye adelah dri ALLAH yg satu


tp


ku merasekn itu supplement penawar utk aty ini
tp DIA sering aku trlepas dri peluang utk aku memperolehi atynye
aku cuba
mencuba
dan terus mencuba........
smpi skrg aku sering mencuba
tp DIA cuba mengubahkn dirinye mnjdi racun
tiap kaliku brdoa selepas solatku, tiap kaliku memohon hajat padaNYA
keampunan bgiku, kedua ibu bape ku, dn DIA dn kesihatan DIA yg kurang baik itu
agar tuhan menyembuhinye.......

aku sedar akn kekurangan yg aku miliki
tp smua itu milik tuhan
dn aku tau aku juga mempunyai dosa yg byk dgn tuhan
tp......
aku cuba berubah
trus meningktkn alam ibadatku
terus menambah....
dan menambah
tp
entah laaaa
tp
aku masih blom putus ase utk memiliki DIA sbgi penawar aty ini

2 comments: