THE STORY OF MY FEELING

THE STORY OF MY FEELING

Friday, March 26, 2010

Hanye dia yg ku "sayang & percaya"

dia................seorg perempuan yg solehah
dia.........bagus akhlaknye........
dia.....................seorg yg manis apabila dipandang
dia..................seorg yg mulianye atynye
dia......................seorg pandai mangambil aty seseorg
dia..............seorg yg pandai akal fikirannye
dia........seorg yg jujur orgnye
dia...............seorg yg telah menambat atyku
dia..................seorg yg aku akn syg dia smpi bile2
dia........seorg yg apabile dimiliki sukar utk dilepaskn
dia........aku suke akn segale2nye pslnye
dia........tp dlm atynye bkn aku
tp hanye dia yg aku perlukan pde waktu skrg utk membantu aku berubah
tp hanye dia shje aku dpt berubah.......
aku ingin BERUBAH..........
TP...............................aku tiade di dlm atynye utk membantu aku
TP......................dia sentiase di dlm atyku....
Namun ko sudah tiade.......tp kite ttp akn brsama

No comments:

Post a Comment