THE STORY OF MY FEELING

THE STORY OF MY FEELING

Sunday, April 11, 2010

Bila bunga mmg hak org lain............

kini aku dh x tau nk wat ap dh.
kini aku menyendiri, dan memendam aty yg kesayuan.
kini aku putus segala harapan dan impian.
kini ko akn aku jarakkan.
kini aku perlu brubah tanpa ko lg utk menasihatiku.
kini aku akn mengigati kebahagian dahulu shj.
akn aku igati kebahagian yg ko berikn kpdku wlpn tidak seberape.
aku prnah nagis, gembira, sedih, kecewa & bahagia brsame ko.
tp ko skrg bkn miliku............
mungkin aku ni bkn laaa org yg diimpikan oleh setiap org.
serba serbi kurang, mungkin TUHAN ingin menguji hambanye utk menerima hakikat.
aku perlu & harus reda.............
semua dh x leh nk diperbetulkn hanya DIA dan dia shj yg dpt mengubah.
kini aku ttp suke, syg & cinte pd dia smpi bile2.......

No comments:

Post a Comment