THE STORY OF MY FEELING

THE STORY OF MY FEELING

Thursday, May 28, 2009

Keluar pade suatu ari!

Asalamulaikum, ari selase brsamean 26 may bersamean juge ngan beberape hijrah, aku mengikuti rombongan cik kiah ke sunway pyramid. Semlmnye plan ngat nk ge ngan kete faris, pastu x jd atas mslh2 yg x dpt dielakkan ( faris mase tuu bengan gile, abis maki hamun dia kwr pastu dh laa lantuk kat aku ). Aku lepas faris nie bebel2 aku pn try laa nk tido tp oleh semangat untuk plan esok smpi kol 3 pgi lepas smbyg subuh terus ge jogging tgah gelap2 tuu. Pastu bersiap bkn main lg mak aku ckp ngan wangi2. Faris dgt sharpnye smpi tepat depan umah aku kol 7.45 siap basuh kete lg sbb awek 3 org nk msuk kete dia. Then bile smpi terminal aku bru tau ade lg dak lain yg ikut. Then tgu laa sbb kwn niat nye. Tunggu pnya tunggu pnya tunggu. 1, 2, 3, 4 ………14, & kali ke 15 train meninggalkn kami, akhirnye sekumpulan kwn ini smpi juge akhirnye ( dlm aty kate diorg nie mcm siput sedut btul laa ). Dlm train aku ngan faris buat badmood laa bajet touching ( diam aje mls nk ckp ). Bile smpi sunway aje trus tgk cer ‘night at the museum 2’. Mmg kelaco gile, keje aku gelak ajekat dlm wyg tuu. Lepas tgk wyg ge mkn ngan solat zohor. Lepas tuu ape lg, bowling time laa. Penat aku main smpi abis bsh bju aku. Malu suit dh laa rmi awek2. Tp arini seri laa ngan faris tp tgn kiteorg bengkak gile. Pastu oleh dh lewat, kiteorg blk laa. Penat tgu bas nie pn mcm siput sedut gak. Aduhhh. Pastu leh plk aku terlelap kt dlm bas nie nk tgu smpi dh laa jam plk tuu. Bile dlm train plk aku izyan ngan intan brgosip. Yan nie leh plk nk kene aku ngan intan ( tp kalo leh ape slhnye, hahaha ). Bile smpi aje faris bwk kete ngan laju gile sbb nk keje waktu mahgrib sbb dh lmbt. Smpi umah leh plk adjust intan. Mane laa tau kot3…… k laa smpi di sini, arios.

No comments:

Post a Comment